niedziela, 17 września 2017

Girls just want to have...

Wrześniowa sukienka wierszem pełnym sercowych rozterek ozdobiona :).



Kiedy pierwsze podrygi jesiennej pogody za oknem, zapraszam do przeczytania kolejnego mojego wiersza. Może dowiecie się, czego tak naprawdę pragną dziewczyny lub czego nie pragną.



Wyszłam?

Nie wyszłam 
dzisiaj z siebie
ani za Ciebie
tak po prostu
w półuśmiechu
zawisnęłam
na kablu
od telefonu
Nic niewarte
to wychodzenie
kiedy emocji
wzburzyć
nie umiesz
a jedynie
potrafisz kabel
przeciągać
Bo gdybyś
chciał
ja bym
nie tkwiła
w półuśmiechu
a w szale radości
bym była
i wtedy na pewno
wyszłabym z siebie
i wyszła za Ciebie



1 komentarz:

  1. Czuje i wiem
    nie rozumiem...
    Widzę Cię
    tak skromnie...
    Tkwię w bezradności
    w amoku miłości...
    Uśmiecham się
    i płaczę...
    bo nie wiem
    czy Cie kiedyś zobaczę...
    Czuję i wiem,
    Chcę...
    Mieć Ciebie
    obok siebie...

    Pozdrawiam!
    Autorr nieznany...

    OdpowiedzUsuń